...un dels motius que em fa córrer.

dijous, 28 d’abril del 2011

El meu nou "Mini-jo"

Aquest és el meu nou GPS, el Garmin Forerunner 205, que és el 305 sense el cardiofrecuenciòmetre. Després de l'última experiència que vaig tenir amb el Keymaze, m'ha costat molt tornar a confiar en aquests aparells, però com que ja hi ha molta gent de confiança que en parla molt bé d'ell, finalment m'he decidit. Com podeu veure la cosa ha anat molt poc-a-poc. Com diu l'Enric, per què en vols, si tu ja n'ets un (GPS, Garrosset Position System). Ara a fer-lo servir, ja l'he programat per usar-lo com a comptaquilòmetres per la bici.

6 comentaris:

Davidph ha dit...

Yupi!!! Yupi!!! ya te has vuelto a gepesear!!!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Ara tindrem un justificant dels teus ultres entrenus...jejejeje. Però em sembla que amb 10 hores de bateria no en tindràs prou. Inventa't la gorra solar Forerunner i et faràs milionari!!!.
Amb l'Isma estem buscant el circuit més radical possible a Vilaplana, menys kilòmetres i màxim desnivell. De moment tenim 19km i D+1200m. Ja estem pensant amb la V2.0. Circuit Radical V1.0. JOAN d'OT

Enric ha dit...

tio, diga'm que lo de la Tortuga és un muntatge... ara que l'any que ve prohibiran els toros et veig a tu amb traje de garmin banderillan la pobre béstia... torturador!!!
En fi, ara sembla que ja ho tinc tot a puesto i ja puc tornar a sortir a la muntanya. Ja tinc ganes d'estrenar-lo (i perdre'ns)

JaumeG ha dit...

Enric, no pategis per la tortuga, la meva és molt presumida i es va creure que era un vestit fashion, la feina la va tenir per treure's-el.
Joan, els circuit està molt ben pensat, llastima que no se'm va ocorrer a mi.

joanjo ha dit...

Jaume, si fem la sortida amb la bici serà un concurs de "xulejades" de nous GPS...a veure si encara marcaran diferent!!!