...un dels motius que em fa córrer.

dimarts, 24 de maig del 2011

Tortuga Free Klimbing



Ja fa temps que veig que la meva tortuga té tendències estranyes, primer em va mangar el GPS, i últimament crec que la terrassa se l'hi queda petita.
Amb la seva obsessió per a trobar noves sensacions, s'ha llençat a descobrir la dimensió vertical. Com podeu veure, és autodidacta, ja que us ven asseguro que no la he instigat a fer-ho, però com segueixi així, l'hi hauré de fer un arnés i donar-l'hi unes petites classes d'auto-assegurament.
TREMOLEU PEUS DE GAT, ARA ARRIBEN ELS PEUS DE TORTUGA!!!!

6 comentaris:

Enric ha dit...

El colmo!!! Fins als animals de closca fas anar per amunt!!!!
Si heu anat a córrer amb el Jaume per la muntanya, ja ho sabeu: si hi ha un camí per amunt i un per avall, et fa anar pel que puja. Ara que ja no té més humans per TORTU-rar... doncs li toca a les TORTU-gues...

JaumeB ha dit...

El d'abans era jo

JaumeB ha dit...

ara ja no entenc res...però si jo havia possat un comentari...i s'ha esborrat....
Bé, possava que pobreta no posa gaire bona cara després de caure!!!

joanjo ha dit...

Quan anem a escalar amb el teu nou deixeble???

JaumeG ha dit...

JJ, quant vulguis la tortuga-monillo, te la pots endur, però t'aviso, no segueix una conducta gaire logica, tampoc te molta traça al posar les asseguransses.

Monrasin ha dit...

Este video tiene más efectos especiales que "la guerra de las galaxias"!!!