...un dels motius que em fa córrer.

diumenge, 22 de gener del 2012

Sortida pel Brogit de la Vall

Com que la ruta anava per a llarg, vam sortir del ref. els Massets de La Riba a les set del matí. La idea inicial era fer un cafè abans de sortir però clar a les set no hi ha res obert, i ho vam deixar per el bar següent que estava a Montral, encara negre nit amb els frontals per il·luminar-nos els passos, feia bona temperatura i veure la sortida del sol va ser un gran espectacle, vam passar del negre, als tons foscos de roig, després va anar aclarint-se, fins a fer-se totalment de dia, vam arribar al bar dues hores i mitja més tard.
La ruta és un continu pujar a la muntanya i baixar al riu...Brugen (és clar), sempre per corriols, camins i caminets, anem passant primer aprop de Capafons, després pujada pel Pont de Goi, Creu Trencada, i com que volíem menjar alguna cosa, vam deixar l'ermita de l'Abellera i vam fer un petit desviament fins a Prades.
Ja que estàvem a Prades, vam dir ...-ja que estem a Prades, ens podríem arribar fins al Tossal-, la idea començava be, però acabava en una forta pujada. Al cim la vista era esplèndida, es veia des d'el Delta fins als Pirineus, ...fantàstic!!.
Continuem per la pista que ens durà fins la Mola d'Estats, que per cert -NO SÉ PER QUE COLLONS L'ESTAN PREPARANT PER ASFALTAR-LA-, tanta crisi i es foten a gastar els pocs diners que diuen que tenen en fotre'ns.
Des de la Mola d'Estats, vam estalviar-nos l'anada fins al ref. de Cogollons, i vam tirar directament vers el Mas Mateu, i recte avall fins a Farena. De nou una petita paradeta, i cap amunt primer a la Bartra i finalment a Rojals, on va començar a fer-se fosc. Al Pinetell ja hi vam arribar ben de nit, però ja quasi i érem, un nou camí, una última baixada i al molí de l'Ombra trepitjàvem la carretera que dos quilòmetres després ens trobàvem de finalment al cotxe.

cafeteraman... ha dit...

MOLT BE JAUME AQUESTA CRONICA VA SER UNA SORTIDA BEN TRBALLADA, MIRARE DE FER UNA CRONICA NO MASA LLARGA JA LA TING TOTA EMBASTADA, NOMES FALTA PULIRLA I LI ENVIO AL JUANJO PER QUE LA PENGI...