...un dels motius que em fa córrer.

divendres, 9 de setembre del 2011

Tot un any preparant el Tor des Géants, i ...ja el tinc aquí.


Des de l’abandonament l’any passat, no he pensat en res més, ...l’he d’acabar. Després d’analitzar els perques, i d’arribar a la conclusió de que faltaba una mica més de fondu, enguany m’he posat les piles, i ja des de l’inici o més ben dit en quant vaig tornar d’Italia ja vaig començar a acumular kilòmetres.
Vaig programar la temporada, fent cada mes o mes i mig una ultra, cosa impensable fa poc temps, ja que abans preparaba tota una temporada per fer-ne només una (com canvien els temps), tot i que hi ha molta gent que ha fet més ultres que jo, inclús en sé d’un que n’ha fet tres al mateix mes...
Enguany però, a més d’acumular més kilòmetres, variaré l’estratègia, l’any passat, vaig creure que seria possible acabar el Tor, prenent-m’ho com una cursa per etapes, parant a dormir a cada base-vida, però tenint en comte que un dia hauria de doblar (fer dues etapes en un dia), cosa que crèia possible. El temps que vaig fer la primera etapa, m’ho va demostrar, 10h per fer-la, però no contaba en que tindria els cuadriceps molguts, cosa que va fer que anés deixant el tema del doblatge per més endevant, però els cuadriceps no em van deixar avançar a la velocitat desitjada, i a la cuarta etapa el tall horari em va fer fora.
La estratègia d’enguany és diferent, em pendré la cursa (com quasi tot-hom l’any passat), com una sola etapa mooooooolt llarga, això vol dir, no dormir la primera nit, per anar allunyant la barrera horaria el més possible (els problemes és millor tenir-los el més lluny possible), ja que si vas justet és un motiu més per ajudar-te a abandonar. I el reste de nits dormir o millor dit descansar el menys possible i/o el que et demani el cos.

Crec que amb tot això i que segons sembla el tema metereològic a hores d’ara és bó, enguany SI!!!.
En principi, sortirem junts el trio del Trote-Extrem, l’Angel (dorsal 619), el Bena(dorsal 605) i jo (dorsal 602), la cursa es podrà seguir per la seva pàgina web http://www.tordesgeants.it/tdg/index.php/spa/.


Aprofito per donar les gràcies als que han entrenat amb mi, especialment a tots i totes els companys del Trote per ajudar-me a fer tots els entrenaments, i per haver-los matxacat amb entrenaments que potser avegades no els hi eren necessaris.

I molt especialment a la meva companya, per saber-me entendre.

4 comentaris:

Toni ha dit...

Jaume, no res que no t'haigi dit, ja saps el que has de fer, segur que pasaras per moments en que el cap diu una cosa i les cames diuen un altre. Peró es aqui està la diferencia dels mes forts i tú es un tiu fort. Per acabar el ultra hauras de lluitar i pensar tot el que has entrenat i el ultras que has fet ,que tot l'esforç ha valgut la pena, aixó et donarà les forces necesaries per acabar.
Que tinguis molta sort.

JaumeB ha dit...

Jaumet!!!!!
Cagun cony!!!!Em sembla que ara mateix les estàs passant molt putes en aquests tram de la carrera!!!
Tinguès valor i sigues fort!!!!
Ets capaç de fer-ho!
Pensa que totes les cames i els peus del trote estan caminant-corrent amb valtros a cada passa!!!!

Monrasin ha dit...

Y ya la has terminado, ya eres finisher!!
ENHORABUENA CAMPEÓN!!!

Enric ha dit...

Finisher, crack!!!!