...un dels motius que em fa córrer.

dissabte, 12 de gener del 2013

ENGUANY PEDALEM


Aquest any 2013, un cop superat el final de la vida al planeta Terra (segons els capullos que interpreten als Màies), me proposat un nou repte per motivar-me, aquesta vegada he canviat les bambes pels pedals i aniré (dic aniré, ja que m'ha tocat el sorteix previ per poder-te inscriure) a la Quebrantahuesos -QH-, una cursa amb bicicleta de carretera que es fà a Sabiñanigo (Pirineu d'Osca), passa a França pel Port de Somport, a França fà el port Marie Blanche i torna a España pel port del Portalet, i abans d'arribar a Sabiñanigo puja la Hoz de Jaca, en total 205km., de mal de cul i cervicals, tota una "gozada", pels masoquistes. La cosa va anar més o menys així, primer em trobo al Kiko, i l'hi dic -saps que he pensat?, que podria apuntar-me a la QH-, i deseguit em diu,-osti, jo fà molts anys que hi penso però mai he fet el pas, si tu t'hi apuntes, jo també-, doncs dit i fet, en aquell moment passa per allí devant un altre dels sonats habituals, i l'hi dic -Ei! aquest i jo ens volem apuntar a fer la ....-, i directament diu, -jo també-, collons però encara no t'he dit el que, ...de fet és igual, en breus moments ja erem vuit els apuntats, i en els dies següents vam acabar d'arrodonir la cifra en deu. O sigui que enguany anem a fer una cursa de 205km, uns tius que amb bici de carretera mai hem passat dels 130km, ...ole!, ole!.

1 comentari:

Txec ha dit...

Un bon repte!!! Ara toca sortir i fer molts km... Pobres culets....