...un dels motius que em fa córrer.

dilluns, 1 d’abril del 2013

Cursa Popular de Prades


La cosa va anar més o menys així, el Jaumet em va dir d'anar a fer la cursa popular de Prades, però com era masa curta suposo que l'hi vaig fer mala cara, i com que em llegeig el pensament, ja va puntualitzar d'afegir d'anar de l'Espluga a Prades per a fer la cursa, i després tornar de nou a l'Espluga, i com que la idea era del tot esboijarada doncs m'hi vaig apuntar, (no fós que hi anés sol). Vam pujar pel Titllar fins a Prades 16km, que a bon ritme vam estar 1h54min., allí encara ens va donar temps de fer un cafetò. La sortida va ser com sempre a "saco", el Jaumet ja va sortir a bon ritme, jo més tranquil a cua de grup per anar avançant gent, que sempre anima més, tots dos ens vam anar engrescant, i vam acavar ell tercer (quasi segon), i jo setè. Van ser més de 13km, tardant poc més d'un hora, tot seguit vam fer un bocata, i després de recollir la copa, vam tornar a l'Espluga, aquest cop per d'alt dels plans i baixant per la Pena i pel Gran Jhon fins de nou a l'Espluga, 20km més, això sí contents i reventats.